HeMMaKoNToR!

Idag har ja en Riktig JobbarDag här hemma. Hela Köksbordet har omvandlats till ett KontorsBord. Skulle någon komma in i Rummet skulle de kanske Gissa på att det var ett Barn som höll Låda... Runtomkring Mig ligger nämligen Massa Färgglada Pennor, Mappar, Papper, M.M. Färger gör mig Glad & När det gäller att Få Inspiration till att Jobba så Får det GÄRNA Vara Hur Mycket Färg som Helst omkring mig! Idag ska det Fixas med Fakturor, Ja ska Sortera Kvitton, Sätta in Papper i Pärmar & Ja känner Mig för en Gångs skull riktigt Taggad till att göra allt här så då får ja ju Passa på!
Kanske att Några Nya idéer även Dimper ner i Min FramtidsBok =)

 

Ikväll ska Vi iväg på ett Hemligt Uppdrag, därefter kommer Kvällen Avslutas med SPÖKAFTON nere i Stan. Det är vårt Bokningsbolag som anordnar den Tillställningen i samband med Massa olika Affärer i City.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0