MoT VäSTeRåS!

Idag beger vi oss uppåt landet igen. Håller alla Mina Tummar för att Resan ska Gå Bra & att Vi slipper få uppleva samma Läskiga Sak som Vi gjorde för ungefär 1 år sen när Vi fick en Rejäl Sladd på Motorvägen... Ja får lita mina Körkunskaper & Hoppas på att Bilisterna runt omkring Mig också tar det lite Lugnare.
Ikväll kommer vi Övernatta i Kolmården och när ja i Veckan fick reda på att ALLA i Mitt Gamla "TjejGäng" kommer befinna sig i Norrpan just denna helg blev ja SuperGla - så ikväll blir det Konsert & en UteKväll med Brudarna! =)

Imorgon bitti kör vi sedan vidare mot Västerås för att kl 14.00 i Växthusets Konsertsal Spela DriLL & DruLL OcH DeN HuNGriGa JäTTeN



Om Du Bor i Närheten & är Sugen på att komma hittar du mer info HÄR

På Söndagen bjuder Min Familj på VRÅLFIKA & Sedan beger vi oss tillbaka mot Skåne igen. Så det blir Mycket Åka av den här helgen.

HoPpaS Ni FåR eN SKöN HeLG!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Wictor

Hej!

Jag kontaktar dig för vi har en gemensam vän. Sandra Blomberg. Jag skulle så gärna komma i kontakt med er som jobbade med henne i Thailand. Jag pluggade med henne i Markaryd och saknar henne så. Skriv gärna till mig på [email protected]

2010-11-27 @ 04:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0