MySiG KoNSeRT!

Häromkvällen åkte jag tillammans med Johan & Hans Mor till Mölle.
Bilresan dit var Vacker med Fanastiska Hus längs med Vägen... Väl framme vid Mölle Kapell bjöds det sedan på en Konsert av Tjejerna i "Vittra"







De sjöng många Härliga Sånger med Folkvisebetoning men även en och annan Julsång. Fick årets första Julkänslor och ett sånt där Härligt Pirr genom hela kroppen! Satt & Njöt och kände mig Tacksam över Mitt Liv! Skönt att Stanna upp ibland och Reflektera över Saker o Ting! =) Känns Underbart att jag Lever Min Dröm... Tänk om jag, som liten flicka, kunnat sett att det blev just så som ja önskade... att jag blev en "Sjungerska" som ja så fint utttyckte det då, haha!

HoPpaS Ni VåGaR SaTSa På DeT Ni DRöMMeR oM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0