MiN GaLNa HeLG!

Ibland hänger Min Kropp inte riktigt med... Den fattar liksom inte Grejjen med att Sitta Stilla i en Bil under så MÅNGA Timmar under en och samma Helg, har räknat ut att vi kört 133 mil under dessa dagar. Att jag sedan dessutom hittar på Massa Galna Grejjer som Kräver sin Energi gör att Ja Helt Klart Fattar Vinken från den idag att det är Vila & Återhämtning som gäller! =)

Jag har iallafall haft en Sjukt Rolig Helg. FredagsKvällen var Mycket Lyckad, Hann tyvärr inte till Konserten med Brudarna pga Väglaget på E4:an så Ja Hooka upp med dem på ett Uteställe i Stan istället där vi FIRA Vår Underbara Vän - Ellinor!




Det är nåt Speciellt med Vänner man Vuxit upp med - Så Många Roliga Minnen! =) Just nu Befinner vi oss på olika Ställen i Sverige men Vi har ALLTID Lika Kul när Vi ses och det är Kärlek!

Annars har Ja upplevt Sveriges Hala Vägar i SnöKaos... Resan till Västerås gick Bra & Jag var så Lycklig när vi väl var framme! Hade nån konstig Känsla i Kroppen att vi inte skulle Komma fram i Tid så Vi körde extra Tidigt på Lördagsmorgonen & valde en annan, större Väg vilket gjorde susen... Möttes av den här Härliga Planshen vid Spelstället, Härligt med Arrangörer som Gillar Färg, precis som Ja =)


Föreställningen gick fint, Vi fick oss ett extra gott skratt när Jätten frågade Barnen om han fick Käka upp Drull. Vanligtvis brukar Barnen svara Nej men den här gången var det ett Barn som Först sa JA och därefter ropa alla Barn, högt & Tydligt - JAAA!

Eftersom Gårdagen var som den var i Kolmården med MASSA Snö & VirvelVindar bestämde vi oss först för att inte köra mot Skåne.
När vi sedan vid 18-tiden Upptäckte att det Slutat Snöa, efter en Rolig Dag Tillsammans med Min Goa Familj, kände vi oss helt plötsligt Rätt så Taggade för att Bege oss Mot Skåneland igen. Så klockan 20 rulla Bilen iväg från Kolmårds-Skogen och efter 7 Låååånga Timmar i Bilen med Hastigheten 70 på Motorvägen var vi (03.00) ÄNTLIGEN tillbaka i Landskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0