INSPiReRaNDe UNGDoMMaR!

Igår drog jag iväg för att Möta upp Några Vänner på ett Köpcentrum som heter FAMILIA. Där Spela några Elever från Mega Musik Gymnasieskola som för övrigt verkar vara den Bästa Skolan nånsin & som jag mer än gärna hade valt att gå på såhär i efterhand! =) Underbarare Lärare får man leta efter! Dessutom är Rektorn en Kvinna som är Fantastiskt Driven & som gör allt för att Eleverna ska ha det så Bra som möjligt! Eleverna var Grymma & det Syntes att de Gilla det de Gjorde!
En Gäst-Artist för Dagen var även Emmie som ni kanske känner igen från Boom Shakalack...






Jag blev Super Inspirerad och Tycks känna på mig att jag kommer Skapa ytterligare några Låtar den här Veckan! =)
Efter en Fika på Espresso House och lite Gött Snack drog jag sedan Hem för att Ha en Skön Hemmakväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0