TaNKaRNa GåR TiLL DiG!

Ibland känns Livet så Orättvist...
En Vän till oss ligger på Intensiven i Lund. Hon fick i början av Sommaren reda på att hon hade Cancer och har sedan dess mestadels befunnit sig på Sjukhus. Just nu är hon under Bevakning, Hon har fått en Vaxpropp i Hjärnan och sedan en HjärnBlödning på det. Denna Underbara Människa lärde jag känna under ett Gemensamt Projekt 2008. Med Respekt till Henne så vill jag inte nämna hennes namn men jag vill ändå skriva av mig eftersom det här gör mig så Ledsen och Frustrerad. Alla Människor är lika värda, inget snack om den saken, men det är alltför Många Gånger som Människor i min Närhet Ryckts bort från det här Livet, Människor som jag anser verkligen Behövs här på Jorden!

Jag förlorade en annan Vän i just Cancer för några år sedan och samma Känslor och Tankar börjar nu Bubbla upp igen. Jag har alltid varit en Hoppfull Människa och vill, in i det sista, Hoppas på ett Mirakel! En del anser att man inte ska Hoppas för mycket eftersom att man då blir så Besviken & Sårad men Ja Hoppas hellre än att Ge upp! Det Mentala har ju så Många andra gånger visats sig vara så Betydelsefullt, se bara på alla Elit-idrottare och deras Mentala Genomgångar innan de ska Springa exempelvis ett Lopp, så jag TROR att det även i såna här fall är BETYDELSEFULLT!
Jag önskar av hela mitt Hjärta på ett Mirakel, att hon får Vakna upp och Bli Frisk!
Vi behöver hennes Glädje, Kärlek & Fina Vänskap!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint skrivit Helena!!! Har själv förlorat min farfar i cancer.



Stor kram till dig! <3

2010-10-28 @ 15:10:03
Postat av: Gerd



HEJ HELENA!

Kom av en slump in på din blog,och blev glad av att se att allt är bra med dig.

Din musivideo kommer jag att titta på,och jag spelar ofta din skiva till Sandra.

Kram Sandras mormor Gerd

2010-10-29 @ 11:14:56
Postat av: HeLeNa

Åh, Gerd, vad glad jag blev att höra från dig!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram!

2010-10-29 @ 14:11:30
Postat av: Gerd



Jo då allt är bara bra,tiden går ju trots allt ganska fort.

I år ska vi inte åka till Thailand till jul utan vara hemma.

Emilias lille kille blir ju 2 år i januari så i år kommer nog tomten igen.

Dom andra barnen börjar ju bli stora också Oscar fyller 16 mästa vecka och tvillingarna om 2 veckor.

Rebecca är i Asien som backpacker.

Så allt har ändrat sig sen vi senast sågs.

Kramar

2010-10-29 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0