ROLIG HELG PÅ G!

Hej Hopp!
Fredan är här & även fast jag inte har något direkt Vecko-jobb så måste ja erkänna att det är något speciellt med just Fredagar! =) Helgen är på G & ja har mycket Roligheter framför mig men innan jag kan känna mig Färdigjobbad för idag har ja lite grejjer att Fixa med...

Här är Mina To Do:s:

* Skriva ut Texterna inför Morgondagens Projekt
* Maila & Svara på lite Jobb-förfrågningar
* Skriva ut Fakturor för Boom Shakalack Produktionen
* Åka & FörtidsRösta

Förra Fredagen var Johan & Ja Hemma Hos Anette & Ted och Hade en Himlans Rolig Kväll tillsammans med dem. Tanken var egentligen att vi skulle kört Hem men eftersom de hade öppnat en Flaska Champagne när vi anlände ändrades Planerna & det hela Sluta med att Vi Slagga över i deras Rock-HusVagn på Gården!





Ikväll är vi Hembjudna till Våra Vänner i Rydebäck! Sicken Lyx att Få bli Bjuden på Så Mycket Goda Middagar Hela Tiden, Det Uppskattar Ja! =)

Imorrn blir det som sagt Spelning & efter det blir det en Kväll Med Brudarna i Helsingborg. Vi ska Käka på Restaurang & sedan blir det Utgång!

MiNa ViBBaR SäGeR MiG aTT DeT KoMMeR BLi eN SuPeR RoLiG HeLG
& DeT GiLLaR Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0