KuReRaR MiG!

Imorse när ja Vakna kände ja att Huvudet var Tyngre än vanligt och när ja Steg upp Kände jag att Årets Förkylning hade drabbat mig...




Ja kan inte Minnas att ja Nånsin varit såhär Förkyld tidigare?!
Postitiv som jag är Känner ja mig ändå Tacksam över att den bröt ut just den här Helgen när jag är Ledig. Ja Försöker Kurera Mig så Gott det Går med HonungsVatten, Te, Grapefrukt & alla andra Knep som Ja kan komma på och Hoppas att Min Förkylning ger sig iväg snart!

Har pga av det här fått en Himlans Massa gjort här hemma idag... BL.A...

* Rensat ur Garderoben & Fyllt 2 Kassar som ja ska Skänka till Röda Korset
* Frostat av Frysen
* Städat ur Kylskåpet
* Fixat med Fakturor som ska iväg

Det gäller ju att göra det bästa av Situationen!
Nu ska ja Krypa upp i Soffa, Linda in mig en Filt & Se på en av Mina FavoritFilmer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0