VäLKoMNaR HöSTeN!

Kändes Härligt att Stiga upp idag med Vetskapen om att jag hade en Lugn & Skön Söndag framför mig! Johan hade gjort Frukost åt mig med Stekta Ägg, Stekt Svamp & Massa annat Smaskens... MMM!

Gick sedan Runt i Lägenheten & Tände upp alla Ljus ja kunde Hitta & Kände att jag för första gången Välkomnade Hösten! =)
Bestämde mig också för att jag idag skulle Ha en Dag när ja gör precis bara det som FALLER MIG IN. Jag som annars tycker om Mina "Att Fixa-Listor" har insett att Såna här Dagar behövs för att Röra om Lite Hjärnkontoret och för att ja ska Släppa Taget om Saker & Ting + att det är så Gött att BARA FÅ VARA...

Under Dagen har jag bl.a Läst lite i en Bok, Bläddrat i några Nya, Inköpta Tidningar, Surfat runt på olika Sidor på Nätet & Fått Inspiration till hur jag vill göra om Här i Lägenheten senare i Höst.
En sida som ja brukar kolla in lite Titt som Tätt är AFRO ART. Där har de ett Härligt utbud av Hantverk i alla Möjliga Former =) De senaste åren har ja Mer & Mer intresserat mig för just Hantverk och Rättvisemärkta Varor. Jag stödjer mer än gärna såna Kedjor och Tycker det är extra Kul att dessa varor är Unika, inget exemplar är ju exakt det andra likt!

Här kommer några Saker från AFRO ART som ja Gärna skulle inhandla!








Bilder lånade från AFRO ART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0