ARBeTSDaGeN HaR BöRJaT...



Frullen är Uppkäkad, Kaffet uppdrucket och jag är igång med min Arbetsdag! =)
Den här veckan blir det mycket jobb här Hemifrån, jag ska snart ta en sista titt på vårt material gällande vår nya Tv-idé - Imorgon har vi möte med en TV-Producent i Malmö och det ser jag fram emot!
Johan sitter just nu på Tåget på väg till Stockholm, han har blivit förfrågad om att medverka i en ny TV-Produktion och i eftermiddag har han ett viktigt möte i SVT-Huset! Jobbet kommer passa honom alldeles Utmärk & jag är så Glad att han fått den här förfrågan! Får tyvärr inte avslöjja något mer i Stundens Hetta men jag lovar att Uppdatera er om det blir av!
Klockan 13 blir det Lunch med Vänner i Stan och det vore ju Lysande om jag fick lite mera jobb gjort innan dess =)

ÖNSKaR aTT Ni FåR eN ToPPeN ONSDaG!

Kommentarer
Postat av: anna

låter superkul!!

2011-04-06 @ 15:01:37
URL: http://sanningenomanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0