JoBBFLoW!

Idag har det Jobbats här hemma kan ja Lova! =)
Men innan allt mitt Planerande & Fixande sattes igång så tog jag mig en Härlig Sovmorron eftersom vi kom hem sent inatt. Musikalen var Fantastisk & Våra Vänners insatser var Grymma! =) VILL verkligen rekommendera Skönheten & Odjuret till er alla - De sista föreställningarna är nästa helg och mer info hittar ni HÄR
Förutom att jag Jobbat med Våra Kommande Projekt och betat av min "Att-Göra-Lista" så kom jag, mitt i alltihop, på några nya rader till en ny låt... Det är Gött D - när JobbFlowet & Kreativiteten kan mötas! =)
Har b.la mailat ut information till alla MusikKollo-Föräldrar i Skåne om aktuella datum för Sommarens MusikKollo... Känns som det var nyss ja gjorde det inför förra årets Kollo men ett helt år har ju faktiskt gått sedan sist!? Bjuder på en Härlig Bild på ett av alla MusikKollo-Gäng från i Somras!



Blir så Varm inombords när ja kollar igenom våra MusikKollo-Bilder! =)
Att vi drog igång det här MusikKollot är en av de bästa grejjerna jag gjort i mitt liv! Den Glädjen & De Äventyren man får Uppleva tillsammans med Barnen går inte att förklara med ord!

Imorrn fortsätter mailandet & då får Kolmårds-Folket lite ny e-post! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0