LåNG ARBeTsDaG!

Idag har jag haft en effektiv dag här hemma framför datorn med lite olika typer av jobb.
Känns gött att punkterna på min långa lista minskat något såhär vid dagens slut... =)
Jag som är en riktig FIKA-Brud handla hem några nyheter från Smakfullt som ja inte käkat förut... Lite Fika är ju aldrig fel, eller hur!? =)



Gillar man sött kan ja verkligen rekommendera dessa Gobitar! =)
Kvällen har jag spenderat på Speakers Corner nere i stan tillsammans med Johan & Fredrik.
Vi satt på Uteserveringen och snacka igenom vårt nya upplägg till Föreläsningen som vi ska ha på Tisdag nästa vecka på en Gymnasieskola här i stan. Temat är Inspiration & Entreprenörskap.

Imorrn har jag en rolig dag framför mig - en Heldag i Malmö med Möten, Klippning & annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0