SKöN KoNTRaST!

Efter några spelningar uppåt landet är jag nu tillbaka i Kolmårdsskogen =)
Passar mig alldeles utmärkt att bo på två ställen, älskar miljöombyte & ja uppskattar att ena stunden bo ute på landet och andra mitt i stan...
Har passat på att träffa mina goa vänner här i Östergötland och så har ja varit på Namngivning för lilla Jesper. 70 pers var inbjudna & vi hade en fin eftermiddag tillsammans.




Johan & ja hade skrivit en ny låt till lillen som överraskning & den gick hem som tur var =)

Imorrn blir det en heldag med syrran & sen har jag en ledig helg framför mig! Ja & ett härligt gäng ska & kolla på mina gamla Show-kollegor & deras Julshow på Elite Grand Hotell och sen blir det utgång i Norrpan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0