KoH LaNTa & PHuKeT KaTa ReSoRT!

Efter att ha lamnat vart Trivsamma Hotell i Khao Lak akte Johan & Jag vidare mot Koh Lanta. Dar befann sig tva Vanner till oss vilket gjorde det hela annu Roligare!





Jag hade tidigare hort att det skulle vara nagot extra att fa Uppleva en Solnedgang pa Koh Lanta och det var verkligen en Underbar Upplevelse som ja lange kommer Minnas...



Vi bodde i en Mysig Bungalow precis vid stranden. Dagen darpa akte vi tillbaka med Speedboat till Phuket Town. Sedan drog vi vidare till Hotellet dar Syrran, Rickard, Sandra, Clas och Wilmer redan Checkat in - Phuket Kata Resort!





Alla bilder lanade fran Fritidsresor

Har i Staden ar det betydligt livligare Tempo - en Skon Kontrast till Lugna Khao Lak. Vi Hanger mycket tillsammans med vara Harliga Vanner, Slappar pa Beachen, Kakar pa Massa Olika, Goa Restauranger och Njuter av Livet helt enkelt!
Gar nu in pa min 4:e och darmed sista Vecka har i Thailand och den ser jag fram emot kan ja lova!


Kommentarer
Postat av: Gerd



Hej Helena

Roligt att läsa att du varit i Khao Lak och nu är på det hotellet i Kata som vi varit på när vi varit i Thailand.

Hoppas sista veckan blir skön.

Kram Gerd (Sandras mormor)

2011-01-31 @ 10:16:54
Postat av: Sofia

Åhh så härligt! Ni anar inte så avundsjuk jag är på er! Thailand låter som ett paradis! Hoppas ni har det fantastiskt härligt där! Flyg försiktigt hem! Kramar!

2011-01-31 @ 22:22:16
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0