THaiLaND!

Hej Allesammans!
Just nu befinner jag mig pa ett Internet-Place i Khao Lak. Darfor far ni ha overseende med att bokstaverna inte riktigt blir som de ska =)
Landade i Phuket i Sondags och har sedan dess haft nagra Underbara Dagar i detta Vackra land! Just nu bor vi pa ett hotell som heter Bhandari Resort & Spa och det passar mig alldeles Utmarkt!




Foto: Fritidsresor

Kanns skont att ha Semester och att kunna slappna av helt eftersom att bade Kollektivet i Skane och Huset i Kolmarden ar bebott under tiden vi ar bortresta.

Kommer besoka Internet lite da och da, passar pa att gora nagra inlagg da sa ni far folja mig lite under min Resa har!

HoPpaS Ni HaR DeT GoTT & NjuTeR aV LiVeT HeMMa i SVeRiGe!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar,ÅHh va underbart det låter. Vi längtar som tokar nu!!

Njut av eran tid och ledighet, det är ni värda.

Många kramar till er allihopa.



2011-01-15 @ 16:53:02
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Eva Östberg

Hej Helena och Jóhan!

Låter underbart! Hoppas att ni har det bra där nere, hör gärna av er eller skicka ett mail. Läser på din sida då och då, och om era äventyr där nere.

Många kramar Eva

2011-01-16 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0