VeCKa 1 - KoLMåRDeN!

Har haft en Fantastisk Kollovecka - Vädret var toppen, Maten var riktigt uppskattad & Gemenskapen var grym!



Mycket bad blev det under veckans gång...



och Studio-inspelning!



Dans på Gräsmattan vid Solnedgång...



Kreativt skapande av egen "Back-drop"...



Spök-runda!



Barnen fråga mig i början av veckan om inte de kunde få Viga mig & Johan - "Klart ni kan få!" sa jag med glimten i ögat och tänkte att de skulle fixa ett litet humoristiskt & lättsamt bröllop (ja, ett sånt där som ja själv anordna med mina kompisar när ja var i deras ålder) men när det blev dags märkte jag hur mycket de planerat & gått in för det hela och här ser ni resultatet... =)





Förutom att de övat in fina sånger, gjort egna tal & ringar åt oss hade de även hunnit med att fixa en bröllopstårta och en transport-vagn som tog oss från vigseln nere på bryggan till bröllops-buffén uppe i huset... =)




Sedan kom Fredagen och det var dags för Avslutningskonsert...




Den gick lysande och vi Ledare var rörda över barnens insatser!



Tycker alltid det är lika sorgligt att säga Adjö... men just nu (efter två dagars ledighet och med hjärnan fullspäckad av nya, fina minnen) är jag Upprymd, Lycklig & Laddad inför Kollovecka 2 som drar igång om en sisådär 14 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0