ÄNTLiGeN KLaR!

Ja, ni Mina Vänner - Det är med Glädje jag nu kan berätta att Rensningen här i Kolmården ÄNTLIGEN är klar! Lånade Grannens MiniBuss som vi Fyllde Totalt & Körde sedan två gånger till Returpunkten! =)
Har Slängt & Släpat och Skänkt massa fina grejjer till Myrorna och UFF så nu känns det riktigt gött att luta sig tillbaka i mitt Härliga Hem och Njuta av att vara helt ledig!

Under Veckan har ja även fyllt 28 och jag Tackar så ♥:ligt för alla Fina Gratulationer!



Den här helgen är min sista lediga helg här uppe i Kolmården så ja ska ta vara på den så gott som det bara går!
Ikväll blir det Middag hos Mamma & Pappa och Syrran & Richard kommer också dit!
Imorrn blir det Fest hos en Vän och känner ja Mina Vänner Rätt lär det bli en Galen Kväll & en Låååång, Rolig Natt! =)

Hoppas Ni får en Toppen Kväll!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tjenare Syrran!

Vad fint ni har fixat!

Ni är så otroligt duktiga!



Mysigt att få träffa er lite, ser fram emot festen ikväll!



Kram

2011-03-12 @ 09:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0