SKåNeLaND!

Nu är jag tillbaka i Skåne igen! =) Stina + hennes goa töser bjöd Johan & mig på fika efter vår långa bilresa och efter det blev det lek & bus med kidsen.
Är så glad över att ja fått följa Signe & Majken ända från dagen då de föddes. Att se Majken stappla runt & lyssna på Signes härliga funderingar är hur underbart som helst!



Det som jag tycker är så härligt med barn är att de verkligen påminner en om att leva i nuet.
Jag som är en riktig Lek-Maja njuter av att slänga mig in i barnens lekar och ja känner mig tacksam för att jag lyckats behålla "barnet inom mig" =)

Kommentarer
Postat av: Stina

Kärt skrivet Helena. Dom tycker så mycket om dig också, ja jag med för den delen. Vår dörr är alltid öppen för er. Kram

2011-05-30 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0