MoT GöTeBoRG!

Har under förmiddan varit och föreläst för en massa ungdomar på Mega Musik Gymnasieskola. De hade Inspirationsvecka så Johan & Jag inledde fredagen med att prata om vårt Musik-liv och om hur vi byggt upp våra olika varumärken! Hade jag fått gått gymnasiet en gång till hade jag lätt valt den skolan! En del av lärarna där är själva Musiker/Artister och deras upplägg på undervisning är grym! Känner nämligen en lärare som jobbar där och jag blir så glad när jag hör om hur kul de verkar ha det i skolan! 

Nu ska ja bara skicka iväg några jobb-mail sen drar jag till Göteborg, till min fina vän Ellinor - vi har snackat om att ha en tjej-helg så länge och nu blir det äntligen av! =)



Önskar er en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för musik program ni använder i boom shakalack för att få såna bra låtar? ps om skicka sida så man kan ladda hem det / köpa det så

2011-10-29 @ 17:35:12
Postat av: Anonym

vad är det för musik program ni använder i boom shakalack för att få såna bra låtar? ps om skicka sida så man kan ladda hem det / köpa det så

2011-10-29 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0