MoRGoN På LaNDeT!





Såhär ser det ut runtomkring mig på landet här i Kolmården...
På den lilla bryggan vid dammen (på den sista bilden) har många av mina låtar kommit till. Det är en underbar plats som ja tillbringar mycket tid vid & inspirationen kommer alltid till mig när ja sitter där & skapar! =)
Förr i tiden var just den dammen en HÄLSOKÄLLA som Människor ifrån hela Sverige vallfärdade till. Det sades att vattnet botade dem som var sjuka & genom att dricka en viss kur med olika skopor vatten blev dem friska.

Med åren har ja mer och mer uppskattat att vara här ute i Kolmårdsskogen - det är så skönt att komma ut till lugnet & den vackra naturen och dessutom är det är en fin kontrast till mitt annars fartfyllda liv som Enreprenör & Sångerska och mitt flängande i Sverige! Idag ska ja fixa irodning i vårt gästhus inför våra kommande gäster & sedan ska Johan och jag skriva vidare på ett hittills hemligt projekt...

ÖNSKaR aTT Ni FåR eN HäRLiG DaG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0