Uppehåll!



För några dagar sen fick ja ett litet ryck & på grund av att halsen inte var på topp beslutade jag mig för att ta en veckas paus från Studio-inspelningen. Hoppa in i bilen och begav mig uppåt landet och hamnade i Kolmården.
Här har ja njutit av att vara tillsammans med min älskade syster & hennes lilla knodd, mina goa föräldrar och fina vänner. Uppskattar stillheten som infinner sig här ute på landet efter att ha varit i full gång under en längre period. Ibland är det gött att bara vara & ladda upp inför det som komma skall! =)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej du! Det är bra med paus. Jag tar oxå en paus.

Kram

Nellan

2012-02-20 @ 13:24:59
URL: http://www.thegarbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0