MoRRoN-ProMeNiX!

Syrran ringde o väckte mig kl 10.00 o fråga om ja skulle me på en Morron-Promenix...
Va tror ni mitt svar blev?
Självklart Syster Yster! Inte e ja den som Bangar! =)

Så d blev en lång, härlig promenad på 8 km ute i Trollskogen.
Finns d nån bättre start på dagen? Inte om du frågar mig!

Sen åt vi en Go frukost me Kaffe, Äggmackor o Avokado! Slurp - Slurp!

Åkte o lämna in bilen på en Bilfirma här i Kolmården så nu e d äntligen gjort!
Min underbara Mamma lånar ut sin bil till oss i helgen! Puss på dig Mamsen! =)

Imorrn ska ja sjunga på Barn-dop, ska bli mysigt! Sen ska vi på Kräftskiva! Jiippiiieee!

Sen e ja Riktigt förväntansfull inför Söndag, ska åka till Helsingborg o träffa en Guru som kommer till Sverige! Spännande o Pirrigt! Berättar mer om d efter helgen!

Hoppas Ni aLLa får en Härlig Helg!

KraaaaaM!

Kommentarer
Postat av: Nellan

hej tjejen!
Såå spännande att få följa med o lyssna på denna guru.
Jag tror aldrig att jag träffat en guru.
Hur ser en guru ut?
Pussar o kramar
Nellan

2007-09-01 @ 13:43:32
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Tusen tack för att du röstade på mig. Kram Emmalisa

2007-09-02 @ 09:35:14
URL: http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0