PacKa!

Har nyss käkat en Go Frukost tillsammans med Mamma o Pappa här hemma hos dem.
Inte varje dag ja staplar mig upp ur sängen redan 06.30...
Åker till Skåne ikväll & ska va där nästan hela Sommarn så då får man Gå Upp med Tuppen för att hinna Umgås me sina Päron & Det Gör Ja Sååååå Gärna ♥

Nu blir det att gå upp till vårt hus & Packa, rätt mycket grejjer som ska få plats i bilen när man ska va borta så länge men ja har packat många bilar i mina dar så PACKA det kan ja! =)

Bion var förresten riktigt rolig! Gillar man Sjuk Humor så är det ett bra alternativ o det gör ju NI mina vänner så ta nu med er nån in i Biomörkret & Gå o Se Jiddra inte Med ZohaN!

Plikten kallar!

Ha d Gott MiNa VäNNeR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0