EN DaG i STocKHoLM!

Igår gick ja upp 05.00 för att klockan 06.00 köra mot STockHoLM!
Bäst att ge sig iväg i tid tänkte ja som vet vilka Bilköer det brukar vara däruppe på Mornarna! Tur va det kan ja Lova! =)
Nöjd & Glad för Min GPS var ja innan Resan men när ja märkte att den ville att ja skulle Köra av vägen redan vid Södermalm fatta ja att den valde den "Närmaste Vägen" Ja som brukar tycka att det är Segt att stå vid Röd-Ljus hemma i lilla Norrpan - det är ju inget emot Stockholmooo! 1 timme senare kom vi ÄNTLIGEN fram till vår Slutdestination som var Förskolan RIO på Sandhamnsgatan 12! =)
Kl 10.00 var det Full Fart me DriLL & DruLL och ca 50 Kids! Hur kul som helst!

Sedan körde vi vidare till ett Möte på Linnégatan.
Efter det gick Johan & ja till Handels där min Käre Vän Erik Pluggar...



Ja jobba med Honom som ShoW-ARTiST på Lanzarote & vi kom fram till att vi inte setts på typ 2 år... Vi Snacka Gamla Minnen & Krängde FruktSallad med Chokladsås UTAN Socker - Var en Upplevelse som inte kommer Upplevas igen kan ja Lova, Haha!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Va!? Ratar du sockerfritt??

2009-04-17 @ 07:43:16
URL: http://ugglybetty.blogg.se/
Postat av: Henrik Ståhle

Sandhamnsgatan, det får en att minnas gamla tider (år 2000) eftersom jag bodde mina första 12 veckor i Stockholm på just den gatan fast på nr 10 och inte nr 12. Gärdet är fint!

2009-04-17 @ 14:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0