MiTT 2009!

Hej Mina Vänner!
Ja befinner mig i Landskrona & BilResan hit gick Kanon! Hade Laddat upp Me Massa Bra Skivor i Bilen så Ja Hade det Rikitgt Trevligt i Min Ensamhet! =)

När ja kom hem till Lägenheten var det Kul & se Johans Reaktion... Ja har nämligen ändrat Frilla & han visste inget... Hehe! Sen var det helt Underbart att få Krama om Honom igen! Han hade Bokat Bord på en Kina-Restaurang i Stan så det blev en God Middag & Mycket Prat! =)

Tänker tillbaka på mitt 2009 & Njuter av det Gågna Året som Varit!
Det blev ett År Med Mycket Roliga Jobb & Härliga Händelser!
Några Saker Ja Minns...

MeXiCoReSaN DeN 8:e - 23/1






NäR Vi KoM HeM KäNDe Vi Oss UTViLaDe, FyLLDa Me Ny ENeRgi & ReDo FöR Nya SPäNNaNDe PRoJeKT!



I FeBRuARi HaDe Vi ÅTeRTRäFF Me MuSiKKoLLo GäNGeT!




DeT KoM UT eN Ny StuDioTiDNiNG & i FöRSTa NuMReT GjoRDe De
eTT FiNT RePoRTaGe oM JoHaN, MiG & BooM SHaKaLacK!





I MaRS TiLLBRiNGa Vi MyCKeT TiD i SkåNe & FöRBeReDDe VåRa KoMMaNDe JoBB! =) Ja FyLLDe äVeN 26 & BLeV ÖveRRaSKaD Av GoA VäNNeR!





1:a APRiL FiRa JoHaN & Ja 9 åR!



Vi äR SeDaN MeD i RaDiO P4, SjuNGeR eGNa LåTaR & PRaTaR oM
DeN NyA SäSoNGeN aV BooM SHaKaLacK!




I MaJ äR Vi INBjuDNa TiLL BoLiBoMPaSTuDioN SoM
"VeCKaNs HeMLiGa GäSTeR"



Vi FåR SeDaN eTT KuL ÅTeRSeeNDe Me ViLLe VaRG & eN
FöReSTäLLNiNG i ÅHuS!


Foto:Thorbjörn Lindén

Vi iNFöRSKaFFaR oSs eN Ny BiL & STRiPeR DeN!





UNDeR SoMMaReN VaR DeT FuLL RuLLe MeD oLiKa SPeLNiNGaR, MuSiKKoLLoN, FeSTiVaLeR & BRöLLoPsGiG:










I AUGuSTi HaDe Vi eN HeLDaG MeD eN SToR TRäFF SoM ADoPTioNSCeNTRuM ANoRDNa, Vi SjöNG & SKReV eN EGeN LåT TiLL DeM - FoReVeR FaMiLieS!




UNDeR SoMMaReN & HöSTeN SPeLa Vi ÄVeN iN DeN 2:a SäSoNGeN aV
BooM SHaKaLacK!



BooM SHaKaLacK ViSaDeS i SVT B, 8 TiSDaGaR UNDeR OKToBeR oCH NoVeMBeR & Ja KäNNeR Mig så NöJD Me ALLa HäRLiGa UNGaR & LåTaRNa Vi SKaPa TiLLsaMMaNs!


Foto: Leo Erdfelt

UNDeR HöSTeN FiLuRa Vi På LiTe NyA PRoJeKT & BöRJa RePa iNFöR JuLSHoWeN! Vi HaNN äVeN MeD DeT eN MuSiKReSa TiLL LoNDoN!



UNDeR NoVeMBeR & DeCeMBeR VaR DeT SeDaN FuLL RuLLe Me JuLSHoW På ELiTe GRaND HoTeL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0