CHocKaD!

Snacka om att ja blev Paff för en stund sen!
Hörde hur Telefonen Tjöt till & Såg att ett Nyss Sms dykt upp. Det var från en Vän och såhär stod det: "Ditt jävla as! Hur fan kan du göra så? Trodde inte det om dig. Hur kan en människa sjunka så lågt"

Hjärtat börja Bulta & Hjärnan gick på Högvarv...
Vad hade ja gjort mot denna Människa som var så Hemskt?
Kunde inte komma på en enda sak & Sen slog det mig att hon kanske skickat Fel så ja skrev tillbaka & Fråga "EH...VAD?"

Efter en stund fick ja tillbaka "Ja + en SmileGubbe med Pussmun"

JA FATTA NADA?

Telefonen Pep pånytt, Ja hade under tiden stannat till i ett jävla Chocktillstånd...
Läste det nya Sms:et där det stod "Fick du inte hela Sms:et? Bläddra ner"

Fort som F-N försökte ja med mina Darrande Händer bläddra ner & Öppna Sms:et
"Ditt jävla as! Hur fan kan du göra så? Trodde inte det om dig. Hur kan en människa sjunka så lågt...
Elakt är vad det är. Något oförlåtligt. Att bara gå runt & vara så grymt SÖT utan att tänka på att andra kanske blir avundsjuka... fy fan... Skicka detta Sms till de fem sötaste du känner =)"

Snacka om att ja kände mig Lättad & Lurad!
Typiskt mig att gå på det där men jag är en Känslig Själ som Verkligen Försöker vara Ärlig & Sann mot Mina Vänner, Falska Anklagelser har ja råkat ut för tidigare i Livet & det är Hemskt att behöva Försvara sig emot! Konstigt att detta Sms tog upp just Avundsjuka för det var Precis DET som ledde till just Falska Anklagelser om Mig av en del av mina Såkallade Vänner.

Nån annan som råkat ut för samma Sms eller nåt liknande?
Ja lyssnar Gärna på era Historier!




Kommentarer
Postat av: Nellie

Förlåt att jag skrämde dig min vän...jag skulle ju bara vara lite rolig...skäms

2009-03-12 @ 08:36:39
Postat av: Anna Thörnkvist

Usch, jag har fått sånna där flera ggr. En gång ringde jag upp henne o frågade vad som hade hänt. Då sa hon bara att jag skulle bläddra ner på smset. Så stod det typ...att vara så jävla snygg eller nått liknande. Jag är likadan, jag vill liksom inte göra nån illa, eller få nån arg elr ledsen. Man blir jätte skrämd.

2009-03-12 @ 09:15:58
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: HeLeNa

NELLIE - Det är Lugnt! Ja har nu lärt mig att inte gå på saker & ting så lätt...



ANNA - Ja, man blir verkligen SkitSkraj, 1000 tankar går genom Huvet...

2009-03-17 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0