SaKeR & TiNG HaR eN MeNiNG!

Det är så skönt att bli Inspirerad!
PianoStämmaren hjälpte mig på Traven kan ja Lova!
Även om ja känt Inspiration har ja Samtidigt känt mig Sentimental.
Vet inte Varför, Vissa Dagar Känner ja så & under senaste Tiden har ja Lärt mig att bara Låta det vara så då. Har så Lätt för att börja Analysera för mycket & Fundera på för Stora Frågor om Livet MEN ja har insett att i det Tillståndet får ja inte några Vettiga Svar från mig Själv.


Foto: Nisse

Nisse kom förbi tidigare idag på en Kopp Kaffe & tog då även lite Bilder. Han maila den här Bilden till mig ikväll & Ja tycker den beskriver mitt SinnesTillstånd...

Det ja brukar göra för att försöka Må Bättre är att Sätta mig framför Pianot, Låta Fingrarna Landa på Tangenterna för att sedan se vad som kommer... Ja upplever det som ett Tillstånd mellan att vara Vaken & Drömma. Vid Pianot har ja en Speciell Skrivbok där ja skriver ner Mina Tankar som sedan omformas till Låtar... Ikväll har ja befunnit mig i just dettta Tillstånd. När ja "Vakna upp" av att Mobilen Pep insåg ja att jag Suttit & Spelat, Sjungit o Skrivit i 2 timmar - Så Befriande!
Lyckades även skriva klart en Låt som ja under en längre tid försökt få Klar & kanske att det var just DET som var Meningen, att den Tunga Känsla som funnits Inom Mig Hjälpte mig att Skriva klart Låten? Ja tror att Saker & Ting har en Mening....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller verkligen med! Jag tror också att saker och ting som händer i livet har en mening! Absolut!



Hoppas din tunga känsla inte är för stor dock... nu när du har skrivit klart låten.



Många kramar! <3

2009-03-18 @ 07:28:38
URL: http://musicfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0