PReMiäR-KväLLeN!

Halli Hallå!
Nu har ja vaknat till Liv efter Gårdagens Roliga Festligheter! =)
Premiären gick Kanon, Vi fick Massa Fina Kommentarer som Värmde från både Anhöriga & Främmande Människor!
En liten inscident mitt i "2:a Setet" bara. Skivan börja hacka under Fame-låten så den gick i Dubbelt Tempo, som Tur är har vi en Kanon Brud som är Komiker & Världens Snabbaste På att Improvisera så vi Andra hängde På så det Löste sig & Publiken fick sig ett extra Gott Skratt, HeHe!

Här kommer Lite Bilder från Vårt JuL-Set! =)

MR LuCiA!



2 GaLNa JuLGRaNaR:




2 JuLFLiCKoR:




HeLa GoA GäNGeT:


Nu Blir det en Skön Dusch sen åker ja in till Norköping för att inta
Show-Kväll Nummer 2! =)

Kommentarer
Postat av: Mr.Nisse

Där hade tomtefar varit glad :) jag oså

2009-11-28 @ 18:47:33
Postat av: Anna

Heej Helena vad fina ni är =), kan du kommentera min blogg :D www.silversoft.blogg.se

2009-11-28 @ 22:40:30
URL: http://silversoft.blogg.se/
Postat av: helena e min idol jag e 12 år

hejhej vilken söt lucia NOT!!!! men helena tomtev avar super sexig grrrrr!!!!!!! jag är 12 år och är en tjej som du har träffat men inte ensam jaja... fler ledtrådar får du ej av mig pussssssssssssss

2009-12-14 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0