DeT FåR Ta SiN TiD!

Någon som kan Gissa vad ja Gjort idag? =)
Inte så Svårt Nä - Hallen är vid det här Laget ProppFull med Kartonger, Kassar & Lådor så Snart Bär det iväg till Tippen!

Köket har Precic blivit Klart så imorn Satsar ja på SovRummet & Mina Garderober. För Mig Gäller det att Lägga upp en Plan annars Hittar ja bara på Massa Annat Skoj & Den här Gången ska ja inte Ge mig förrän jag är HELT KLAR!

Ikväll får ja iallfall ett litet Break, Mycket viktigt för att Ja ska Palla "Jobba" Vidare, Hehe! Johan ligger här Hemma & Har MagKnip, Hans Brorsa har Precis kommit Hit för & Pyssla om Honom så Ja Drar Hem till Nellie & Hennes Familj!



Både Nellie & Ja är "FikoManer" Vi kan Sitta & Fika i Timmar & Snacka om allt Möjligt Tjosan, det var Länge sen ja träffa Min SkåneBrutta så ja ser Verkligen fram emot Vår Kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0