Vi FoRTSäTTeR aTT FiRa!

Vilken Lyckad Födesledag ja Hade igår! Kände Mig Glad & Fylld Me Pirr i Kroppen Hela Dagen precis som när ja var Liten, Härligt, Härligt!

MarrängTårtan var den Godaste jag Ätit! =)



Presenterna från MorgonKvisten...



Förutom att Johan är en Fantastisk Musiker & Bagare är han även en Begåvad Poet! I Det svarta Kortet med Hjärtan skrev han Så Mycket Vackra Ord om Mig, om Oss & Vårt Liv så att Tårarna Rann Nerför Mina Kinder!



Det Vackra Ljuset fick ja av Mamma & Pappa! =)

På Dagen blev det en Promenad i det Soliga Vädret & Fika hemma hos Mormor & Morfar. Mormor hade Förberett en SockerKaks-Smet & Hade gjort Extra Mycket bara för att hon vet att ja ÄLSKAR det - Det är Kärlek det! Haha!

Sen ja var Hemma i Mitt Hus & Njöt Nån Timme innan Johan & Ja drog till Stan. Där Käka Vi på ett Mysigt Fik & Gick sedan & Kolla på:




Det var Verkligen en Upplevelse att Se en Bio i 3D!
Efter Bion köpte jag med Mig Mat från en Tapas Restaurang i Norrköping, La Uva, som ja Bjöd STORA FAMILJEN på, dvs Mamsen, Papsen, Kristin, Richard & Johan! Sedan blev det ännu mer Paket! =)

Idag Firar Jag Vidare för kl 13.00 kommer Lite Släktingar på Kalas!
Ikväll ska ja sedan på Fest i Linköping, Kul Kul!

HoPpaS Ni FåR eN ToPpeN LöRDaG!

Kommentarer
Postat av: mio

Vad härligt! Jag kan verkligen tänka mig att Johan är en riktig poet. Ni är så underbara bägge två och passar verkligen ihop! Kramar till er från oss!

2010-03-06 @ 11:02:16
Postat av: Angelica

Grattis igen gumman!!!Ni är så vackra ni två! jag blir kär i er!;) Johan måste vara världens romantiska kille<3 KRAM

2010-03-06 @ 20:18:57
URL: http://www.finest.se/geli83
Postat av: Linda B

Så vackert och alldeles magiskt! Hoppas att även denna dag fyllts med kärlek... Massor av skånska kramar till er <3

2010-03-06 @ 21:50:55
Postat av: Sofia Fritzon

Ni är så fruktansvärt söta du och Johan ihop, så jag får tårar i ögonen!

Älskar bilden på er här i skenet av levande ljus på tårtan!

Ni är bäst!

Är så glad att jag lärt känna er!



All kärlek! <3



/ Sofia :)

2010-03-15 @ 21:37:10
URL: http://musicfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0