TåLaMoD!

Det är intressant med Tålamod!
Har suttit och skrivit på ett lååångt Blogg-inlägg under Pauserna på Prison Break o vad händer när ja ska Publicera?
Jo, då strejkar mitt internet o vill Absolut INTE samarbeta Me mig och hela texten = Spårlöst Försvunnen!
Måste erkänna att det kändes skapligt Frustrerande men den här kvällen valde ja att Skratta åt det istället för att bli irriterad eller arg. Det händer då och då att internet-anslutningen inte vill funka o många gånger har ja blivit riktigt förbannad MEN hjälper det mig? Nopp! Inte det minsta, Tvärtom! Så därför tänker ja fortsättningsvis inte Brusa upp om det händer framöver... Känns Skönt att ja bestämt mig för D!

Imorgon ska Ja & Johan och Föreläsa på Mega Musik i Helsingborg.
Vi ska prata om vårt jobb som Artister o vad vi gjort sen vi sluta Gymnasiet.
Ska även visa lite olika Musikvideos som vi gjort o hitta på lite Spännande övningar tillsammans me alla elever!
Känns riktigt kul, hoppas att man kan Inspirera fler att satsa på Musiken!

Nu ska ja krypa till Kojs med en Härlig Bok - Martina-koden.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: chris

Hejsan Helena det är ju jag :-) Sofies mamma.

Det hör ju inte hit men jag undrar om du har drill och drull skivan hemma,Ida skulle haft den när hon fyllde år men nu får hon ha den till Jul istället tänkte jag.
Hur var det med dvd?
Minnet e kort vet du ;-)

Ha en great dag

2007-10-24 @ 16:59:39
URL: http://the-beauty.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0