FöRFråGaN!

Hej Mina Vänner!

Nu e ja tillbaka i Kolmårdsskogen efter en Mysig dag tillsammans me mina Fina Vänner! Alltid Härligt att vara ute på Vikbolandet & Snacka me Ullis!

Sen åkte ja hem till Mitt Gudbarn ♥ Moa ♥ och lekte med henne!
Hon e så himla Go!
När hon skulle gå och lägga sig låna ja me hennes mamma in till stan för att köpa Flyttkartonger. Ja håller Nämligen på att Rensa i Huset! Japp - det stämmer, Helena Rensar? Öhh Va?
Ja, Ja, Ja - Ja vet att jag är en Hejjare på att Samla på mig grejjer & att jag tidigare haft svårt att göra mig av med dem MEN nu har det blivit ändring på det!
Ni ska få se nästa gång ni kommer till Trollhuset! =)

En annan rolig Grej är att Jag idag fick en Förfrågan om att Gästa på en Låt.  
Har lyssnat på den nu ikväll och den e riktigt bra! 
Ja tycker det är KuL Me Nya Samarbeten!
Kan inte i nuläget berätta vem det är men Ja kan avslöja att D é en Grym Kille! =)

Nu ska ja Kvälls-Fika Me Mamsen & Papsen!

Adjö!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0