Underbar Helg!

Har precis haft en Ledig Helg & D va Länge Sen Sist!
I Fredas träffa ja Massa gamla Kompisar på stan, satt på en Uteservering & snacka till 02.30.
I Lördas åkte jag ut tillsammans med Mamma, Pappa, Syrran, Richard, Farmor & Johan till ett Mysigt ställe som heter Mela som ligger vid en Sjö i Åby. Där Fika vi o satt o prata & skratta och jag kände hur jag kunde stanna upp i Nuet och Njuta lite extra. Sen åkte Johan & Ja hem till Ida & Danne & umgicks me dem ett tag!
På kvällen drog vi till en Kräftskiva i Linköping!

Igår åkte ja & 2 tjejer till en Inredningsbutik som ligger precis utanför Linköing, fanns hur mycket fint som helst men ja lyckades stå emot Frestelsen att inte Shoppa allt för mycket, Haha!

På kvällen hyrde ja en Film på väg hem till Kolmården som ja sen såg tillsammans med Familjen.
A Cup of Love - Underbar film! Rekommenderar jag till er som tycker om Historier om Öden & Möten mellan Människor! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0