KäRT ÅTerSeeNDe!

Dagen börja ja me att ja duka fram en God Frukost framför TV:n. Handla massa goda pålägg igår så de Lasta ja upp på Kistbordet!
Vill rekommendera en ny Juice med Äpple & Tranbär-smak, SuperGo, tips till er som gillar syrligt!

Sen jobba ja lite hemifrån, eftermiddagen spendera ja tillsammans med Nellie som ja inte träffat på år och dar känns det som, va härligt att sitta ner, dricka is-te, snacka & kolla in stan...

Förra sommarn satt hon o ja o gjorde en hel del smycken o det va himlans kul så nästa vecka ska vi ta upp det igen! =)

Ikväll har ja varit iväg & Tränat - GÖTT - har kommit in i en "Ajanama-period" nu igen o det är underbart!

Imorn kommer Sarek vara med i Nyhetsmorgon, ska bli kul o se!
Min vän Zara är med och jag är så glad att de har "kommit igång" igen för mer Svensk Folkmusik behövs i det här Landet! =) GO GO GO!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Yo! Tack för trevlig fika igår. Sååå mysit trots all fågelskit! Haha



Gött att du hittade boken på biblioteket! I am happy for you!

Vill oxå läsa den. DU får berätta om boken sen.



Jag ska börja på Kay Pollacks ikväll tänkte jag

2008-09-03 @ 14:05:59
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0