GLaD PåSK!

Påsken har så himlans Härliga Färger - Blir så Glad av dem!



Syrran & Ja kände för att vi ville Spexa lite me Gästerna som kom igår så vi Övertala Mamsen, Papsen & Richard att Spöka ut oss...





Snacka om att Gästerna blev Förvånade & Fick sig ett Gott skratt när de kom =)




Idag kommer några Ungar Hit till Landet, de ska Kolla på Våra Nyfödda LammUngar. Minns själv när ja var Liten och kom ut hit (Min Familj byggde hus här ute för 12 år sen så vi har inte alltid bott i Kolmården) Det var Sååå Spännande att få gå in i Hagen & Klappa alla Söta Lammungar.
Jag har Världens Finaste Morfar som tar hand om alla Fåren & som är Vän med dem så därför är de extra Tama & Goa allihop!

Har ett extra starkt Minne från när ja var Barn...
En Vår dog en Får-Tacka & då fråga Morfar om ja ville bli LammUngens Nya "Mamma" Minns att ja blev SuperGlad! Då fick ja Hjälpa Morfar att Mata upp "GuSTuR" på NappFlaska. Var så Härligt & se GuSTuR komma Springandes Mot en när man kom me Nappflaskan, sen blev han ju extra Tam och det var många Kompisar i min Klass som ville hänga me ut hit & hälsa på mitt Husdjur, det är ett Fint Minne D! =)

Tror ja ska ut & Dokumentera Händelsen idag så får ni se lite Gulliga bilder senare!

Nu Hojtar Pappa att Hönan lagt Ägg så ja ska ut & Leta (Ja kan aldrig bli för Gammal för att Tycka det är Spännande o Leta efter PåskÄgg, Haha)

HoppaS Ni FåR eN SuPerBRa PåSkAFToN!  

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

Haha! Va mysigt ni verkar ha det! =) Man blir aldrig för gammal för påskägg ! Jag fick ett av mormor i går, och det är så kul att se hur glad och spänd hon blir när hon får ge mig godis. Hihi. Hälsa alla ! puss ! =D



2009-04-11 @ 10:54:45
URL: http://annaaat.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter hur mysigt som helst! :D

Glad påsk på dig! Vi ses snart i SKÅNE! :D



Puss o Kram!

2009-04-11 @ 18:19:09
Postat av: mio

Tycker också om att chockera! En Halloween målade jag och Emelie oss vita i ansiktet och var beredda om nån skulle komma och ringa på! Vi hade köpt en massa godis men det kom inte nån : (.

Vi som hade så kul när vi gick runt som spöken och väntade : )

2009-04-12 @ 20:53:49
URL: http://metrobloggen.se/emilfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0