EN UNDeRBaR SeMeSTeR!

Sitter för sista gången framför Datan här på Hotellets internetcafe′.
Känns så overkligt att vi ska åka hem imorn...
2 veckor har gått & Vi har hunnit se Mycket av Mexico eller Rättare sagt av Yucatan-Halvön som vi befinner oss på. 

I Måndags var vi på en Ny Utflykt - Till Coba.
Där såg vi Krokodiler i en insjö bara några meter ifrån oss - Rätt Mäktig Känsla!
Vi klättra sen upp på en Pyramid 42 meter upp i Luften o Kika ut över den Maffiga Djungeln. 
Vi fick även se hur en Maya-Familj Lever & Bor - Så långt ifrån hur vi Bor i Sverige! 
Exempelvis så Föds, Sover, Älskar & Dör dem i sin HängMatta. Vanligtvis finns det två HängMattor/Hushåll, en där Mannen Sover & en där Kvinnan & Hennes 10-13 Barn Sover. Fattar inte hur de Lyckas sova en Blund?

Inser hur Materiellt vi Lever i Sverige.
Behöver Vi verkligen alla dessa Prylar för att vara Lyckliga?

Jag har verkligen fått Mig en Tankeställare & Vet att ja kommer Prioritera annorlunda i Framtiden.

Rekommenderar er att Resa till Mexico! Det är ett Underbart Land me Goa & Glada Människor! Är man MedeL-Lång som ja e d Häftigt att Uppleva hur D känns att vara Lång, är längre än de Flesta Kvinnor o Män här! 

Klockan e 19.00 & Nu ska ja bege mig till Min Favvo Restaurang & Njuta av den Sista Kvällen här på Dreams Tulum Resort & SPA i Mexico!

ADioS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0