RoCK-FeST!

Idag vakna jag klockan 07.15 & var Pigg som en Lärka!
Efter att ha läst lite i Min spännande Bok Hoppa Ja upp för att Njuta av den Tidiga Morgonen!
Det är så Vackert att Sitta på Vår Altan och se Hur Dagen Gryr... Känns som att ja kommer Sitta där ute många Mornar framöver och Njuta av MiTT LiV!

Klockan 10.00 åt Vi Frukost hemma hos Våra Vänner - Ange, Jocke & Moa - Ute i deras Härliga Trädgård! Blidde även Massa Hoppande på Min GudDotters Nya StudsMatta & Massa Bus såklart! =) Har fått flera LyckoRus under Dagen & Ja Känner att det här är en Riktig HeLeNa Dag, dvs då jag är på mitt allra Gladaste Humör! Ni som vet hur Glad ja brukar vara skulle se mig idag - YeeHaa!

Ikväll blir det PARTY!
Det är dags för Ninnas & Jockes årliga Fest och idag är Temat ROCK-FESTIVAL!



Scener är uppbyggda, Två Band kommer vara på plats, KorvGubbe & Ninna, den Rolige, har 
t om Fixat en Baja-Maja för att få den rätta Festival känslan! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0