JoBBaR HeMiFRåN!

Idag har ja haft en Lugn & Skön Dag när ja börjat Styra upp Saker inför Hösten.
Jag ÄLSKAR att vara Min egen Arbetsgivare & Tycker det är så Underbart att bli Påmind över alla Fördelar jag har som EgenFöretagare! =)

ALLT iFRåN aTT KuNNa:


* Bestämma Hur Länge jag Vill Sova på Morgonen
* Hur Jag vill Lägga upp Min ArbetsDag
* Ta Pauser och Gå ut & Fika i den Vackra Naturen här uppe i Kolmården
* Filura ut Nya Roliga Projekt som ja känner att jag VILL Jobba Med
* Säga till sig Själv att "Nu är det Färdig-Jobbat för idag" om Lusten eller
Inspirationen inte finns där
* Få Uppleva Så Många Vackra Städer i Vårt Underbara Sverige på ArbetsTid
* Träffa så Mycket Underbara Människor ute på alla Spelningar

Så Några Frågor & Funderingar till just DIG, Min Kära Läsare! =)


* Vad jobar Du med?
* Trivs DU med ditt Jobb?
* Har du något annat DrömJobb eller Några idéer på vad du skulle vilja Jobba med?

Om du har det och inte Trivs på ditt Jobb vill jag mer än gärna Inspirera Just DIG till att Våga Satsa!

Jag har inte Ångrat mig en enda gång sedan jag startade Mitt Företag för 5 år sedan och jag har aldrig tidigare känt mig så FRI som jag gjort under de här Åren!




ALL LyCKa öNSKaR JaG eR DäRuTe i CyBER-RyMDeN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0