OPRoVoCeRaT VåLD!

Fick nyligen ett Samtal av Min Kusin Sara.
Vi skulle Träffats inne i Stan vid 16.00 men nu blev det inte så pga Olyckliga Omständigheter. Blev helt Chockad när Hon Berätta för Mig...

Min Kusin Robban Blev nämligen Nerslagen i Natt och Har Spenderat sin "StudentNatt" på Akuten. Det enda han Minns är att han gått från Otten (ett Uteställe i Norrköping) vidare upp på Drottninggatan för att Möta upp sina Vänner på ett Ställe längre upp på Gatan. När han Vandrar i Mörkret är det Någon JÄVEL rent ut sagt som Hoppar på honom bakifrån och slår ner honom. Han blev sedan Medvetslös och när han kom till Medvetandet igen var Ambulansen och Polisen på plats.
Som tur var fanns det en Hederlig Människa i Närheten som Ringde till Ambulansen och Polisen. Ja hoppas av Hela Mitt Hjärta att den Människan såg VEM det var som gjorde det här!

På sin Första Dag som "Nybliven Student" har Min Älskade Kusin Suttit hos Polisen medans hans andra StudentVänner Haft en Skön SovMorgon. Hans StudentMössa som Nyligen var Vit & Fin och som Var en Symbol för Frihet är Nu Nerblodad och Förstörd och Hans Nya Kostym är helt Söndertrasad. Vilka Konsekvenser det här "Övergreppet" får i Framtiden är det INGEN som kan säga nu. Jag har hört Sorgliga Historier om Människor som blivit Nerslagna och som sedan får Leva med PanikÅngest resten av Sina Liv. Jag har även hört Historier om Människor som inte Längre kan gå ute bland Folk själva för att de hela tiden är Rädda för att det ska Hända igen. Hoppas verkligen att ingen av dessa Historier kommer inträffa min Kusin.

Blir så Jävla Förbannad och Upprörd av sånt här!
Att Människor kan tycka olika om Saker och Ting är ingen Nyhet, att Vissa "måste" ta till Våld enligt de själva för att "lösa" saker och ting har man ju hört förr men i mina Öron är det en Barnslig och Omogen Ursäkt eftersom ja Anser att de Människorna inte är Kapabla Nog att Hålla sina Känslor i Styr och på så sätt inte heller kan ta Ansvar för sina handlingar. Jag tycker det är SORGLIGT att Vissa inte kan lösa saker genom att Prata mad Varann.

MEN att Någon Hoppar på Någon HELT OPROVOCERAT för att "bara"
SLÅ NER NÅGON
gör mig Sjukt Förbannad och Besviken på Mänskligheten!

Kommentarer
Postat av: mio

Fyfan!! Hoppas verkligen att han inte får några men av detta, varken fysiska eller psykiska!

2010-06-11 @ 21:40:29
Postat av: anna

men fy tusan!! vågar inte skriva de ord jag egentligen tänker. men fy fan va arg jag blir!!

styrkekram till honom!

2010-06-12 @ 09:44:02
URL: http://blogg.veckorevyn.com/makkapakka/
Postat av: ett talande paraply

Alltså, jag bli så upprörd att man inte värnar mer om varann. Våld överhuvudtaget är vidrigt men det här när någon blir överfallen helt oprovocerat gör mig arg ledsen och rädd. Jag hoppas allt går bra i slutänden för killen.

Fy faaan säger jag!!!

2010-06-12 @ 14:11:44
URL: http://undermittp.blogg.se/
Postat av: Spigget

Ta reda på vilka dessa fega stackare är och skicka dom till Rydebäck, jag tar gladeligen emot dom det vet ni! Djävla idioter....



Kram på er / Farbror Spigget

2010-06-22 @ 01:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0