ViLKeT STäLLe!

Idag var det Dags för oss att Kolla in Lilla Lövhälla på Lite Närmre Håll. Där kommer vi Vara under de 2 Veckor när vi bedriver vårt MusikKollo här i Kolmården. Jag har själv varit där och Firat Midsommar Några år och det är Verkligen en Idyll!



FöRuToM aTT DeT FiNNs StoRa, HäRLiGa ÖPPNa YToR FiNNs DeT ÄVeN
eN LjuVLiG UToMHuS-SceN!



PReCiS NeDaNFöR HuSeT LiGGeR BaDPLaTSeN!




Fick Såna Härliga "Pirr-i-Magen" Känslor när jag Gick runt där & kunde Riktigt Se Framför Mig Hur Vi & Barnen Sprang Runt & Levde Loppan! =)
Det kommer bli Kanon!

Nu ska ja Fixa en FödelsedagsPresent till Min GudSon som Fyller 18 år idag!
Egentligen är jag inte hans "Riktiga" GudMor men Han VILL att Johan & Ja ska vara hans GudFöräldrar så Visst kan vi vara det om det gör Honom Lyckligare! =)
Kl 18 är vi Inbjudna till Fest & Ja ser med Glädje Fram emot att åka Hem till Honom för att Fira Hans Stora Dag!
Senare ikväll drar vi in till Stan för att Möta upp ett Stort Gäng som Vi Ska Gå ut Med!

ÖNSKaR eR EN RoLiG LöRDaGsKväLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0