Go FöRMiDDaG ALLA HäRLiGa MäNNiSKoR!

Började Min Dag med en MorgonPromenad vilket gjorde Susen!
Nybakta Frallor inhadlades & Nu Sitter ja här Mätt & Gla, Redo att Ta Mig an den här Onsdagens To Do:s!
Har hittat en Ny Favorit på Spotify, en Pianist vid namn Yiruma!



Ett Litet Tips om man vill Lyssna på Skön, Harmonisk Musik!

Alldeles strax ska ja ge mig iväg för att Dela ut de sista DriLL & DruLL Affischerna till Förskolor här i Trakten. Därefter ska ja åka mot Helsingborg för att inhandla lite Rekvisita till JulklappsJakten. En Fika med en Vän kommer det bli i eftermiddag & ikväll ska ja Träna mitt FavvoPass, nämligen Step Up!

Hoppas Ni Får en Fin Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0