DRöMDe aTT JaG VaR DäR iGeN...



Erkänner att det inte var lika roligt att vakna upp i ett gråmulet Skåne den här morgonen när jag under natten befunnit mig i Thailand och levt loppan =)
Häftigt att Drömmar ibland kan kännas så verkliga! Men med lite Sol & Bad i Sinnet var det ändå inte så jobbigt att gå upp oct ta tag i dagens sysslor!
Idag kommer ja maila ut lite information till olika arrangörer gällande sommarens spelningar, skriva nya fakturor (Tjoohoo) och Sjunga in några låtar i studion!
Alltså gör det mig inget att vädret är som det är denna dag, ser det istället som något positivt eftersom jag då istället lär får mycket mera gjort än vad jag hade fått om det var Strålande Sol & jag då säkert hellre suttit på en uteservering med en Go Vän & Snackat! =)

HoPpaS Ni FåR eN UNDeRBaR DaG!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh, vad härligt! Ja, det är häftigt hur verkliga drömmar kan verka, fast... mindre roligt när man då drömmer om att alla människor runt om en är drogade och blir bortförda till något hemskt ställe ovetandes om vart de ska, och man själv är den enda människan (förutom de grymma människor som leder hela organisationen) som inte har blivit drågad ännu....



Usch!



Hoppas vi ses snart.

Kram

2011-04-13 @ 21:02:52
URL: http://vivitesomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0