SKåNe LaND!

Tiden rusar iväg och här i Skåne är Våren verkligen på G! =)
Känslan av att öppna ytterdörren och mötas av en vind som helt plötsligt inte ger en kyliga rysningar genom kroppen slår det mesta! Det har varit många uppbokade dagar och mycket planerande men nu börjar det mesta falla på plats och snart drar Studio-Inspelningen av mina Svenska Visor igång! =) Har snackat om det så många år och nu blir det verkligen av! Förutom de bubblande Vårkänslorna och mina förväntningar på Studio-inspelningen har det hänt något annat Fantastiskt...
Johan har blivit FARBROR och jag en Lycklig Faster! Även om jag egentligen inte, enligt "reglerna" får kalla mig för det så tänker jag göra det ändå! Hehe!
I Söndags föddes den lilla Glytten & det var stort att se honom tillsammans med Emma & Per som nu blivit Föräldrar för första gången! =)


Foto: Helsingborgs Lasarett

Välkommen till Världen du Fina Skånepåg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0