PärL-FaBriKeN!

Åh va kul ja har haft idag! Drog iväg me bilen imorse kl 09.00 me 3 brudar mot en Pärlfabrik som ligger lite utanför Ängelholm, Oj-Oj-Oj va vi shoppa pärlor!
Åh billigt va d oxå!
Det är en kvinna som kallas för "Mini-tanten" som ärvt en Pärlfabrik, för övrigt - världens skönaste Tant! =) Så för er som gillar att pyssla me Pärlor kan ja verkligen rekommendera er denna butik!

Sen bar det av till Ebbas Café i Helsingborg, finns det goare kakor eller bakelser nån annanstans? D har hur mycket gott som helst så vi mumsa i oss så mycket som vi orka... o lite till! Hehe! Sen åkte vi hem till Nellie o börja göra halsband!
Har länge tänkt på att göra egna smycken men aldrig riktigt kommit till skott...
Har blivit väldigt inspirerad av en vän - Zara, hon gör fantastiska smycken!
Kolla gärna in hennes blogg: zara82.blogg.se

Så nu när klockan slagit lite över 02.00 känner man sig rätt sliten i ryggen men
D e d värt! För ja måste erkänna att d känns fint att äntligen gjort mig ett par
egna smycken - Man e ju inte mer än Tjej! =)

Så nu, mina vänner, ska ja krypa till kojs me en rolig bok som ja läser just nu:
"Tankar från sänganten" av Marian Keyes.
Hon e grym på att skriva Roliga - Lättsamma Böcker!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Hej vännen!
Fy sören vad go minitanten var asså! Nu e pärlor mitt liv!
Så kul att vi hittat en meningsfull hobby. Nu ska vi bara bli ritch bitsches!! MOHAHAHAHAHAHA!!!

2007-08-14 @ 20:50:43
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag var oxå Däär! ;)
Hehe.
Kram Sofie

2007-08-14 @ 22:32:56
Postat av: Anonym

:) tror att det är min mormor ni pratar om :)
Jag vet hon är BÄST!!

2008-01-29 @ 09:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0