TanKeNs KraFt!

Nu sitter ja hemma i köket i "Skaauuune" me en stor kopp Te bredvid mig,
Härligt att det kan kännas så mysigt ibland! Åh så luktar det så gott!
Är egentligen en Kaffe-Människa men ibland får ja mina Te-Ryck! =9

Har haft en rolig dag!
Mötet med Producenten gick bra o ja ser verkligen fram emot kommande vecka...
Grr... får verkligen knyta mina fingrar för att inte avslöja mer detaljer för er...
Men ja lovar, återkommer så fort ja får =)

Har kommit in lite mer jobb idag också, alltid kul!
Det är himla skojj att ha Eget Företag - får Fixa o Trixa me allt möjligt.
Det finns ju Hjälp o Få om man fastnar men ja tycker det är kul me nya utmaningar
o ja har lärt mig sanslöst mycket under mitt första år som Egen Företagare!

Så till ER som har en idé som ni tror på eller något ni Drömmer om - Go! Go! Go!
Det är Alltid värt ett försök!
Ja Hoppas o Tror på Tankens Kraft - Vill man så Går det!

Au RevoiR!

Kommentarer
Postat av: zara

å vad nyfiken ja blir nu.. du måste berätta allt sen! Kraam

2007-08-22 @ 22:43:45
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Nellan

Gött mos med mötet med producenterna. Du får fylla i detaljerna sen. Så spännande och jag hoppas verkligen att det går bra. Både du o J har jobbat hårt. Nu e det dags för lite flyt va.
Håller tummarna.
Kramisar

2007-08-23 @ 08:05:05
URL: http://omeloo.blogg.se
Postat av: HeLeNa

TiLL ZaRa:
Ja lovar o berätta allt sen! Håll tummarna för oss! =)

2007-08-23 @ 10:15:16
Postat av: HeLeNa

TiLL NeLLie:
Ja, det känns fint - verkar gå åt rätt riktining!
Tack KomPiS för du Håller Tummarna! =)

2007-08-23 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0