VinJeTT-InSpeLNiNG!

Det är precis vad jag har sysslat med idag. Hur kul som helst!

Vad är då en Vinjett-inspelning? (För er som inte vet)
Jo det är när man spelar in en "signatur melodi" och en Musik-video till ett kommande Program.

Åkte in till SVT-huset här i Norrköping vid 10-tiden och stod sen och sjöng framför en stor Projector med massor av olika bakgrundsbilder som snurra runt...

Har fått in många härliga videos på sjungande barn från SVT:s hemsida! =)

För er som fortfarande inte skickat in nåt videoklipp vill ja tipsa er att göra det snart eftersom inspelningen sätter igång redan i Januari! Gå in på SVT:s hemsida, klicka på Barn o sen BooM ShacKaLack så kan ni läsa mer om hur ni gör! =)

Ha d bäst!

KrameliKram!

Kommentarer
Postat av: Nellie

kan jag oxå skicka in?? ha ha.

Du vi hade gärna kommit förbi kolmårds-skogen men vi kör inte bil, vi har det lyxigt, vi flyger.
Jag saknar dig oxå min
vän!

Kram

2007-12-06 @ 02:10:18
URL: http://omeloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0