LycKa FöR MiG!

Jag har blivit utmanad av Comorran =)

ReGLeRNa äR:
* Skriv vem som utmanat dig!
* Skriv ner 6 st saker som gör dig Lycklig!
* Publicera Reglerna & Utmana 5 st!
* Lämna en kommentar till de som du Utmanar så de vet att de blivit Utmanade!

LycKa FöR Mig äR:


1. Att jag Jobbar med det som ja gillar mest - Musik!

2. Vetskapen om att ja försöker Förändra D hårda Skolklimatet idag genom vår
Föreläsning som handlar om Självkänsla!

3. Att ja Lyssnar till Mitt Hjärta & Vågar Följa Mina Drömmar!

4. Att Skratta så Tårarna Rinner!

5. Att Umgås me De Ja Gillar Mest!

6. Att ja blev JA & får Leva Mitt Roliga Liv!


Kommentarer
Postat av: Nellan

Jag har antagit utmaningen!

2008-12-13 @ 07:13:40
URL: http://ugglybetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0