NyåRsAfToN!

Helt sjukt att det redan gått 1 helt år sen förra Nyårsafton, håller verkligen med om det som "Gamlingarna" babblar om... att tiden går fortare ju äldre man blir =)

Min Nyårsafton var Superlyckad!!

Låg kvar extra länge i sängen o Myste me min Älskade Pöjk!
Käka en Go Frulle och gick sen ut på en Härlig promenad i det vackra vädret, här i Skåne var det Fiiiin Sol! =)

Klockan 17 var D Förfest hemma hos Oscar, cykla sen vidare hem till Fam Kjell där den Årliga Nyårsfesten alltid hålls. Måste erkänna att D va liiite Kallt o cykla runt i kjol men ska man va Fin får man väl lida Pin...

Denna Nyårsfest brukar vara en av Höjdpunkterna här i Skåne, vi va 30 inbjudna Pers som Njöt God Mat, Roliga Tävlingar o Massa God Dricka... Hehe!

Vid 12-slaget blev det Massa Racketer sen börja ja det nya året med att käka ett äpple, då ska man tydligen hålla sig frisk, kan ju va kul o se om det funkar...

Har ni några Nyårslöften då?


För min del ska ja Skärpa mig när det gäller allt gott Fikabröd o Godis som ja mer än gärna stoppar i mig, Gottegris som ja e... Sen ska ja även bli duktigare på att laga mer mat hemma!


GoTT NyTT åR!

Kommentarer
Postat av: mio

GOTT NYTT ÅR!!
Några av nyårslöftena är: att träna upp konditionen och att hålla bättre ordning hemma och bilen!

2008-01-05 @ 12:47:48
URL: http://emilfan.blogg.se
Postat av: Nellie

hur går det med nyårslöftena?

2008-01-06 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0