RoLiGa DaGaR!

Har inte skrivit på ett tag för ja har haft fullt upp me massa annat!
Är ju inte varje dag man har 2 Prao-elever på besök.
Har haft så sjukt kul! Härligt me Tjejer som e så intresserade av Musik, är verkligen inspirerande för mig att få lära ut va ja kan o få dela me mig av Mina Tips!
I Söndas spela vi i Skurup här nere i Skåne o då fick Tjejerna gästa o Sjunga 2 låtar, Hur bra som helst! =)
Igår var vi på möte angående Landskrona Karnevalen, kommer vara me o Sjunga där på massa olika scener i sommar!

Nu ska vi snart ut på en Promenix i det Vackra Landskrona!

KrameLiKraM!

Kommentarer
Postat av: Nellie

najs att ni ska vara med på karnevalen i år.
Hoppas innerligt på att få se er i vistältet...det var magiskt!

2008-03-12 @ 20:39:11
Postat av: Sofie

längtar till karnevalen nu bara för de! :D

2008-03-18 @ 16:20:44
Postat av: Anna Thörnkvist

Titta ! Jag hittade din blogg ! =D hehe va ruligt x)
Jaa du det kom ju lite plötsligt att vi skulle sjunga i Skurup,men tur att det gick bra iaf =D Det va ju 2 låtar vi kunde =P Det Va ju jätta kul att VI fick va med er o sjunga =P Trodde jag faktiskt inte innan =)Ni skulle bara veta va lyckliga vi va när vi va nere hos er i skaune !!! Så j**la kul!! =D

2008-04-23 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0