ÅrSkoRt!

Nu e ja tillbaka i Skåne & idag har ja införskaffat mig mitt första Årskort -Nånsin- på ett Gym här i Landskrona.
Känns riktigt Gött o ida körde Emma & Ja Gärnet på Passet! =)
Ja har alltid gillat att Träna - har Sprungit Många Mil i mina dar o kört en hel del Aerobics men för mig har det verkligen gått i perioder, varit svårt att Hålla upp "Flow:et" när ja bor på 2 ställen... Men nu ska det ändras på D! För mig känns det lättare om ja har olika TräningsPass att gå på, när man ska ut o Springa är d så himla lätt att det kommer nåt annat ivägen...
Eller hur har ni d med er Tränings-Disciplin?

Imorn blir D nog Step-Up!
Är så himla skönt när man kommer in i Såna Hära "Nu J-vlar" perioder!
Ha D Bäst!

KraaaaM HeLLa BeLLa





Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt =) Jaa vi får hoppas att det blir fint! Men det känns väldigt bra.

kramar

2008-05-08 @ 12:18:27
URL: http://sandranilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0